مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
تعمیر اساسی ترانسفورماتور 132/34.5kV-65MVA شرکت فولاد صنعت بناب
برای اولین بار در تاریخ تاسیس کارگاه این شرکت ،  یک دستگاه  ترانسفورماتور 132/34.5kV-65MVA ساخت کشور چین که متعلق به شرکت فولاد صنعت بناب می باشد به محل این شرکت حمل و جهت انجام تعمیرات در شرکت خدمات پس از فروش ایران ترانسفو تخلیه گردید . با توجه به گستردگی و تنوع کاری این شرکت در تعمیر انواع مختلف ترانسفورماتور از لحاظ ساختاری، اعم از زرهی و هسته ای ،کوره ، ویژه و طرح های خاص، علیرغم محدودیت های ابعادی کارگاهی ، همچون پروژه های پیشین ، با طراحی تمهیدات ویژه ای فرآیند تعمیر ترانسفورماتور مذکور آغاز گردید .
لازم بذکر است که وزن اکتیو پارت ترانسفورماتور فوق حدود 44 تن و وزن کامل ترانسفورماتور بهمراه روغن و متعلقات حدود 88 تن می باشد .
این ترانسفورماتور بزرگترین و سنگین ترین ترانسفورماتوری بوده است که در محل کارگاه شرکت تا به امروز حمل ، تخلیه و تعمیر گشته است . پس از عیب یابی ترانسفورماتور فوق تمهیدات لازم جهت طراحی و مهندسی سیم پیچها و ساختمان جمعی ، بهبود بانداژ هسته ، انجام اقدامات لازم در خصوص کاهش سطح صدا و همچنین کلید تنظیم ولتاژ آن نیز مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت .
استقبال این شرکت از تجربه های جدید در تعمیر انواع مختلف ترانسفورماتور، با تکیه بر دانش فنی متخصصان ، کارشناسان و کارگران سخت کوش آن و موفقیت های چشمگیر در خصوص کسب رضایت مشتریان ، منجر به افزایش دانش فنی- تخصصی و تبدیل این شرکت  به مجموعه ای پیشرو در صنعت خدمات تعمیراتی انواع ترانسفورماتور شده است .
03 بهمن 1398 مدیر سایت 5192
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025