مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
جناب آقای دکتر ظهیری مدیر عامل و عضو محترم هیئت مدیره گروه صنعتی ایران ترانسفو روز یکشنبه 1399/02/28 به همراه جمعی از مدیران گروه ، ضمن حضور در محل شرکت خدمات پس از فروش ، از نزدیک در جریان اهم فعالیتهای این شرکت قرارگرفتند . در این بازدید مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران ترانسفو ،  ایشان را درجریان آخرین رخدادها و عملکرد و فعالیتهای صورت گرفته در شرکت قرار دادند .  
دکتر ظهیری در این دیدار و بازدید ، ضمن اعلام رضایت از فعالیتهای این مجموعه به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در گروه صنعتی ایران ترانسفو ، برتلاش مضاعف در سال جهش تولید تاکید فرمودند.
ایشان در پایان بازدید و دیدار خود ، ضمن تشکر از کارکنان شرکت خدمات پس از فروش و اقدامات صورت گرفته در این شرکت علیرغم محدودیتهای فیزیکی سالنها و امکانات سخت افزاری که گاهاً باعث گردیده بعضی از پروژه های تعمیراتی در فضایی غیر از فضای موجود و در شرکت ایران ترانسفو انجام پذیرد ، اظهار امیدواری نمودند تا راهکارهای رفع این مشکل پس از بررسی های کارشناسانه و گزارشی که از سوی مدیر عامل محترم شرکت خدمات پس از فروش تهیه خواهد شد ،  برطرف گردد .
29 اردیبهشت 1399 مدیر سایت 3514
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025